Platforma do realizacji aukcji charytatywnej
Dowiedz się więcejSpecjalistyczne narzędzie
do wyprzedaży w firmie
Karta kredytowa nie jest wymagana
System do aukcji wewnętrznych to proste, funkcjonalne i nowoczesne rozwiązanie umożliwiające sprzedaż oraz zakup towaru poprzez licytacje lub zakupy bezpośrednie w ramach zamkniętej grupy użytkowników (np. pracowników lub klientów). Jest to nowoczesne rozwiązanie e-commerce pozwalające tworzyć aukcje wewnętrzne dla określonej grupy osób.
Jak działa Kuptam.pl?
Wypróbuj za darmoUtwórz konto i dodaj produkty do wyprzedaży
Stwórz atrakcyjne aukcje dla swoich pracowników lub klientów
Zaproś wybrane osoby do wzięcia udziału w aukcji
Wygeneruj dodatkowy przychód dla Twojej firmy
Zadowolonych klientów
Firm korzystających
Sprzedanych przedmiotów
Lat doświadczenia
Co otrzymujesz?
Dodatkowy kanał sprzedaży
Zaoferuj swoim pracownikom lub klientom produkty, których nie jesteś w stanie sprzedać innymi kanałami.
Zamknięte wyprzedaże
W wyprzedażach mogą wziąć udział tylko zaproszone przez Ciebie osoby, nikt inny nie będzie miał do nich dostępu.
Aukcje dostosowane do Ciebie i Twoich klientów
Zmień uprawnienia użytkowników, czasy publikacji, twórz strefy dostosowane do określonej grupy klientów i wiele więcej.
Wartość biznesowa
Dodatkowy przychód dla firmy
Ograniczenie kosztów magazynowania i utylizacji
Zadowolenie pracowników/klientów
Pozytywny wpływ na środowisko
Historie sukcesów
Oprogramowanie do testowania systemów wyznaczających trasy i opłaty dla pasażerów
Dowiedz się więcejZaufało nam ponad 50 firm,
które zrealizowały +10 000 wyprzedaży
Zespół INNOKREA wykazał się elastycznością i determinacją w skutecznej realizacji bardzo skomplikowanego projektu przygotowania nowego systemu CRM dla Invest Komfort. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i polecamy INNOKREA do realizacji projektów informatycznych.
Jarosław Pek
Dyrektor ds. Administracyjno-Finansowych, Invest Komfort
Nad realizacją projektu pracowały trzy zespoły na trzech kontynentach. Całość przedsięwzięcia udało nam się zrealizować zdalnie w zakładanym czasie i budżecie. Doceniam współpracę z INNOKREA nie tylko za ich wiedzę techniczną, ale także za kreatywne generowanie pomysłów i doradztwo biznesowe. Programiści nie tylko dostarczyli aplikację wysokiej jakości, ale także dbali o całość przedsięwzięcia aby było praktyczne i użyteczne. INNOKREA jest idealnym partnerem do współpracy!
Charles Nagy
SVP of Business Development, Shabodi
Udało nam się zaangażować dużą grupę pracowników. Dzięki akcji przede wszystkim sprawiamy, że pracownicy Symfonii czują się potrzebni. Dodatkowo sama licytacja jest zabawą, pracownicy bardzo się zaangażowali w jej przebieg. Polecam firmę INNOKREA sp. z o.o. do przeprowadzania takich akcji charytatywnych.
Mariusz Piłka
Symfonia
Opracowany przez INNOKREA sp. z o.o. system aukcyjny wyróżnia się praktycznością oraz dopracowaną funkcjonalnością, umożliwiającą m.in. intuicyjne i proste w obsłudze zakupy oraz łatwe wystawianie nowych przedmiotów na aukcje. Usługi wdrożeniowe i wsparcia świadczone przez INNOKREA sp. z o.o. są wykonywane z ponadprzeciętną jakością, w sposób profesjonalny, staranny i solidny.
Krzysztof Dolny
Kierownik projektu wdrożenia platformy Kup Tam, FEMAX Sp. z o.o. Sp. K.
Autorski system CRM dostarczony przez INNOKREA idealnie wpisał się w nasze potrzeby. Rozwiązanie to zachwyciło nas swoją prostotą obsługi i łatwością modyfikacji. Dzięki temu systemowi jesteśmy w stanie realizować bardzo efektywnie nasze procesy sprzedażowe.
Pegaz Group sp. z o.o.
Do podjęcia współpracy przekonały nas wysokie kompetencje inżynierskie INNOKREA oraz wieloletnie doświadczenie w rozwoju i wdrażaniu rozwiązań IT. Zespół INNOKREA wykazał się ogromnym zaangażowaniem i umiejętnościami potrzebnymi do realizacji projektu. Polecamy INNOKREA do realizacji wymagających projektów IT, gdzie liczy się czas, umiejętność rozwiązywania problemów i doświadczenie kompetentnego zespołu inżynierów.
Michał Behan
Head of IT Operations, Santander Bank Polska
Zobacz więcej:
Kontakt
Sprawdź możliwości
Wypełnij formularz, aby omówić Twoje potrzeby i ustalić dogodny dla Ciebie termin prezentacji
Jako CEO Kuptam.pl, z dumą prezentuję nasze specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży w firmie, zaprojektowane w celu usprawnienia wewnętrznych procesów zakupowych. Stworzyliśmy proste, funkcjonalne i nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia zarówno sprzedaż w ramach zamkniętych grup użytkowników, takich jak pracownicy czy klienci. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi, elastycznej funkcjonalności i bogatym opcjom personalizacji, Kuptam.pl umożliwia firmom optymalizację wewnętrznych procesów zakupowych oraz zwiększenie wydajności i przychodów organizacji.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA