Usprawnienie procesu wyprzedaży zalegającego towaru w magazynie
Dowiedz się więcejInvest Komfort Spółka Akcyjna Sp.K. prowadzi działalność deweloperską od 1995 roku, w tym czasie zrealizował 46 inwestycji, budując ponad 6 500 lokali mieszkalnych i usługowych o łącznej powierzchni ponad 430 tys. mkw. Spółka działa na rynku trójmiejskim oraz w jego najbliższych okolicach i specjalizuje się w realizacji inwestycji w prestiżowych lokalizacjach.
Wyzwanie
Spółka Invest Komfort poszukiwała na rynku rozwiązania klasy CRM. Niestety żadne z ogólnie dostępnych systemów do zarządzania relacją z klientami nie spełniało w pełni oczekiwań Firmy. Invest Komfort przez wiele lat wypracował własne procesy biznesowe i nowe narzędzie musiało je odzwierciedlać oraz wpisać się dalsze plany rozwojowe przedsiębiorstwa. Dlatego zdecydowano się na nowe dedykowane narzędzie.
Rozwiązanie
W ramach współpracy z INNOKREA przygotowano nowoczesne narzędzie webowe pozwalające m.in. na tworzenie i zarządzanie procesem sprzedaży inwestycji realizowanych przez Invest Komfort. W ramach projektu konieczne było, między innymi zmigrowanie dużej ilości danych z archiwalnych inwestycji (z poprzedniego systemu). Nowy system CRM pozwala na integrację z innymi systemami Invest Komfort oraz daje możliwość przygotowywania nowych funkcjonalności.
Efekt biznesowy
Wdrożenie nowego systemu CRM pozwoliło zespołowi Invest Komfort na zwiększenie efektywności procesów sprzedażowych przy jednoczesnym utrzymaniu dotychczasowej wysokiej jakości obsługi klientów. Ulepszone funkcje i możliwości pozwoliły na zautomatyzowanie niektórych zadań oraz ograniczenie ręcznego wprowadzania części danych. W efekcie zwiększyła się wydajności i produktywność zespołów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
Przyspieszono także proces wdrażania nowych zmian IT, pamiętając jednocześnie o zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa całego sytemu. W nawiązaniu do przepisów dotyczących bezpieczeństwa danych i prywatności, opracowany system CRM posiada solidniejsze funkcje bezpieczeństwa, pomagające chronić wrażliwe dane klientów i przestrzeganie odpowiednich przepisów.
10+
procesów biznesowych
objętych wdrożeniem
+20%
zwiększona efektywność
procesów sprzedażowych
20X
skrócono czas aktualizacji
zmian IT w systemie
Skontaktuj się z nami, aby poznać, jak nasze dedykowane narzędzie może zwiększyć efektywność Twoich procesów biznesowych i dostosować się do indywidualnych potrzeb Twojej firmy, szczególnie w zarządzaniu inwestycjami i sprzedażą nieruchomości.
Referencje
Zespół INNOKREA wykazał się elastycznością i determinacją w skutecznej realizacji bardzo skomplikowanego projektu przygotowania nowego systemu CRM dla Invest Komfort. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i polecamy INNOKREA do realizacji projektów informatycznych.
Jarosław Pek
Dyrektor ds. Administracyjno-Finansowych, Invest Komfort
Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:
Kontakt
Masz pomysł na projekt?
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA