Dedykowany system CRM dla firmy deweloperskiej
Dowiedz się więcejSESCOM S.A. to międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi Facility Management dla sieci handlowych – zapewnia utrzymanie techniczne i optymalizację funkcjonowania placówek sieciowych przez cały cykl ich życia.
Wyzwanie
Doświadczenie w utrzymaniu technicznym placówek sieciowych pozwala SESCOM od wielu lat wykorzystać wiedzę i dobre praktyki, a także dostosować oferowane rozwiązania do potrzeb klienta i proponować narzędzia, które będą wspierać świadczenie usług Facility Management.
W ramach strategii rozwojowej, SESCOM podjęło decyzję o umożliwieniu klientom zgłaszania usterek i zarządzania nimi przez nie tylko przez platformę online, ale również za pomocą aplikacji dedykowanej aplikacji mobilnej. Do realizacji tego zadania poproszono INNOKREA.
Rozwiązanie
Nasz zespół programistów zaprojektował, a następnie wykonał dla firmy Sescom aplikację mobilną, która stanowi istotne wsparcie w technicznym utrzymaniu placówek sieciowych. Dzięki temu uzyskano narzędzie do szybkiego przekazywania zgłoszeń m.in. dotyczących usterek technicznych i zarządzania ich sprawną realizacją.
Aplikacja dostępna jest na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Aplikacja posiada funkcjonalny i intuicyjny interfejs oraz pozwala na bezpośredni kontakt z Sescom – połączenie telefoniczne możliwe jest do wykonania z poziomu aplikacji bez konieczności wyszukiwania osoby kontaktowej.
Efekt biznesowy
Aplikacja usprawniła proces komunikacji i przekazywania zgłoszeń pomiędzy firmą SESCOM i jej klientami. Wśród efektów i usprawnień można wskazać m.in.:
- Możliwość zgłoszenia problemu z poziomu aplikacji w dowolnym miejscu i czasie.
- Pełna kontrola nad własnymi zgłoszeniami – mobilny dostęp do informacji 24/7, niezależnie od miejsca, w którym przebywa użytkownik.
- Stały monitoring postępów realizowanych prac.
Firma Sescom doceniła nasz produkt za to, że w momencie wdrożenia wyróżniał się dopasowaniem funkcjonalności do potrzeb i wymagań firmy.
500+
zadowolonych użytkowników
50%
szybsze zgłaszanie usterek
12 tyg.
trwało stworzenie aplikacji
Skontaktuj się z nami, aby poznać, jak możemy pomóc w usprawnieniu obsługi technicznej i zwiększeniu satysfakcji klientów poprzez dedykowaną aplikację mobilną, która umożliwia szybkie zgłaszanie usterek oraz monitorowanie ich postępu w dowolnym miejscu i czasie.
Referencje
Nasza współpraca w ramach projektu układała się bardzo dobrze. Zespół INNOKREA potrafił wsłuchać się w nasze potrzeby i przekuć je w efektywną aplikację.
Sławomir Halbryt
Prezes Zarządu, Sescom S.A.
Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:
Kontakt
Masz pomysł na projekt?
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA