Inteligentny podpis
Dowiedz się więcejSymfonia to firma, która od ponad 25 lat wspiera transformację cyfrową małych i średnich przedsiębiorstw tworząc systemy do zarządzania (ERP). Symfonia optymizuje zarządzanie przedsiębiorstwami we wszystkich regionach i województwach oraz angażuje się w działalność społeczną i edukacyjną.
Wyzwanie
Symfonia, lider w produkcji oprogramowania dla biznesu, postawiła sobie wyzwanie – połączenie celów charytatywnych z integracją zespołu pracowniczego. Decyzja o zorganizowaniu licytacji za pośrednictwem platformy aukcyjnej była motywowana chęcią stworzenia unikalnego wydarzenia, które nie tylko zaangażuje pracowników do pomocy charytatywnej, ale również będzie promowało dzielenie się pasjami.
Rozwiązanie
Firma postanowiła skorzystać z platformy aukcyjnej KupTam.pl, tworząc akcję charytatywną pod nazwą „Wielka Symfonia Serc”. Pracownicy mieli okazję wystawić na licytacje różnorodne produkty i usługi, takie jak ozdoby świąteczne wykonane przez dzieci pracowników, rejs jachtem, pobyt w pensjonacie, szkolenia sommelierskie czy unikalne obrazy namalowane przez zespół Symfonii. To zróżnicowanie przedmiotów odzwierciedlało bogactwo zainteresowań pracowników, tworząc jednocześnie unikalne doświadczenie dla uczestników. W rezultacie udało się nie tylko wesprzeć hospicja oraz osoby w potrzebie, ale także stworzyć atmosferę solidarności wśród pracowników Symfonii.
Efekt biznesowy
Akcja charytatywna nie tylko spełniła oczekiwania pod względem wsparcia, lecz także wywołała duży entuzjazm i zaangażowanie pracowników. „Wielka Symfonia Serc” zintegrowała zespół oraz wzmocniła także poczucie wspólnoty.
Proces wdrożenia na platformie KupTam.pl przebiegł sprawnie, co znacznie ułatwiło organizację akcji. Dzięki wsparciu technicznemu i łatwości obsługi systemu, Symfonia już po raz kolejny zdecydowała się na zorganizowanie corocznej akcji charytatywnej za pomocą platformy KupTam.pl.
60+
przedmiotów
wystawionych na aukcjach
2 tyg.
trwały licytacje
przedmiotów oraz usług
300
pracowników wzięło
udział w akcji
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się jak połączyć cele charytatywne z integracją zespołu pracowników podczas akcji charytatywnej na platformie aukcyjnej KupTam.pl.
Referencje
Udało nam się zaangażować dużą grupę pracowników. Dzięki akcji przede wszystkim sprawiamy, że pracownicy Symfonii czują się potrzebni. Dodatkowo sama licytacja jest zabawą, pracownicy bardzo się zaangażowali w jej przebieg. Polecam firmę INNOKREA sp. z o.o. do przeprowadzania takich akcji charytatywnych.
Mariusz Piłka
Symfonia
Poznaj inne historie udanych projektów dla naszych klientów:
Oprogramowanie do testowania systemów wyznaczających trasy i opłaty dla pasażerów
Dowiedz się więcejKontakt
Masz pomysł na projekt?
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA