Usprawnienie procesu wyprzedaży zalegającego towaru w magazynie
Dowiedz się więcej

Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci bank w Polsce pod względem wartości aktywów i trzeci pod względem liczby placówek. Od 2011 r. należy do hiszpańskiej grupy Santander.
Głównym wyzwaniem Banku SANTANDER było opracowanie skutecznego kanału wyprzedaży wewnętrznych dla zamortyzowanego sprzętu elektronicznego. Konieczne było stworzenie procesu, który nie tylko zapewniłby efektywną sprzedaż używanego sprzętu, ale także umożliwił pracownikom banku wygodny oraz łatwy sposób nabycia w pełni wartościowych przedmiotów w niskich cenach. Ponadto, należało zapewnić, aby cały proces był jasny i łatwy w obsłudze, aby zachęcić użytkowników do aktywnego uczestnictwa.
Bank Santander zdecydował się na wprowadzenie zintegrowanego procesu sprzedaży wewnętrznej na platformie KupTam.pl. Proces ten obejmuje kilka etapów – od ładowania danych do systemu aukcyjnego, poprzez pierwokup dla pracowników, aż po publiczne aukcje dla pozostałych użytkowników. Zaawansowany proces wyprzedaży zintegrowany z systemami Active Directory oraz Remedy Banku Santander umożliwił automatyzację wielu procesów, takich jak generowanie ofert czy raportowanie wyników, co znacznie ułatwiło zarządzanie całym procesem.
Na poniższym rysunku przedstawiano uogólnionych schemat uzgodnionego procesu biznesowego mającego na celu wyprzedaż wewnętrzną Banku.
Uogólniony proces składa się m.in. z następujących elementów.
Ładowanie danych sprzętu:
Pierwokup:
Sprzedaż „publiczna”:
Przygotowanie komputera:
Raportowanie:
Wdrożenie procesu wyprzedaży wewnętrznej przyniosło Bankowi Santander szereg korzyści:
Wdrożony bankowy proces wyprzedaży wewnętrznych wpisuje się również w ideę zrównoważonego rozwoju – pozwala na wydłużenie cyklu życia sprzętu elektronicznego, co ogranicza generowanie odpadów i zmniejsza wpływ na środowisko naturalne. Zysk Banku z przeprowadzonej wyprzedaży zostaje przekazywany na cele charytatywne.
10.000+
użytkowników systemu
2x
skrócony czas obsługi
procesu wyprzedaży
5
miesięcy przygotowań
do wdrożenia
Umów się na spotkanie, aby dowiedzieć się, jak pozbyć się zamortyzowanego sprzętu elektronicznego wewnątrz firmy, zadowalając pracowników i zyskując dodatkowy przychód.
Referencje
Do podjęcia współpracy przekonały nas wysokie kompetencje inżynierskie INNOKREA oraz wieloletnie doświadczenie w rozwoju i wdrażaniu rozwiązań IT. Zespół INNOKREA wykazał się ogromnym zaangażowaniem i umiejętnościami potrzebnymi do realizacji projektu. Polecamy INNOKREA do realizacji wymagających projektów IT, gdzie liczy się czas, umiejętność rozwiązywania problemów i doświadczenie kompetentnego zespołu inżynierów.
Michał Behan
Head of IT Operations, Santander Bank Polska
Digitalizacja, unowocześnienie oraz nowe funkcje dla kanału hurtowej sprzedaży aut poleasingowych
Dowiedz się więcejKontakt
Wypełnij formularz i uzyskaj bezpłatną konsultację!
W INNOKREA jesteśmy dumni z tworzenia innowacyjnych rozwiązań i dedykowanego oprogramowania dostosowanego do unikalnych potrzeb naszych klientów. Dzięki zespołowi ponad 25 wykwalifikowanych inżynierów biegłych w ponad 100 technologiach, zapewniamy najwyższą jakość, zdobywając zaufanie ponad 100 klientów na całym świecie, a wszystko to poparte naszą odznaką jakości ISO 9001. Naszym głównym celem jest poszerzanie możliwości w zakresie inżynierii produktów, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania, które napędzają sukces firm z różnych branż.
Tomasz Klajbor
CEO w INNOKREA